Wymagaj też od siebie

szkolenia z obsługi klientaPracodawcy i zarazem właściciele firm chcą jak najlepiej prowadzić działalność. Oczywiście mają do pomocy pracowników i wydaje im się przeważnie, że to oni powinni wykonać te najgorszą pracę. Wówczas im jedynie rozkazują, sprawdzają i wytykają błędy. Nawet nie wiedzą co to pochwała. A taka atmosfera w pracy niczego pozytywnego nie będzie wróżyła. Dlatego skoro są specjalne szkolenia z obsługi klienta, również dla ludzi pracujących na wysokich stanowiskach, warto by tacy pracodawcy wybrali się na jedno z nich. Na pewno tam nauczą się jak traktować pracowników i w jaki sposób organizować im pracę, aby byli zadowoleni, aby pracowali chętniej. Bardzo ważne są tu przede wszystkim relacje pomiędzy pracodawcą a pracownikami. To, że pracownicy nie słuchają się szefa nie musi być problemem samych pracowników. To głównie problem szefa. Jeżeli on nie potrafi gadać z pracownikami, chwalić ich za wykonaną pracę, ani dziękować, niech nie liczy na sukces firmy. Pracownicy tu mają przewagę i to raczej oni zwyciężą.

Comments are closed.